Sunday, 17 January , 2021
امروز : یکشنبه, ۲۸ دی , ۱۳۹۹ - 4 جماد ثاني 1442
شناسه خبر : 6597
  پرینتخانه » اسلایدر, دانش و فناوری تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ |
در آذربایجان‌غربی:

مخابرات، همراه اول و ایرانسل بیشترین شکایات مردم از فناوری اطلاعات

بیشترین شکایت مردم در استان آذربایجان‌غربی در حوزه فناوری اطلاعات از اپراتورهای مخابرات، همراه اول و ایرانسل است.
مخابرات، همراه اول و ایرانسل بیشترین شکایات مردم از فناوری اطلاعات

به گزارش صبحانه‌پرس، قاسم جلیلی‌نژاد درخصوص آخرین وضعیت شکایات مردم از حوزه ارتباطات گفت: اینترنت با ۴ درصد بیشترین مطالبات مردم از سامانه ۱۹۵ است.

وی گفت: در ۸ ماه گذشته در حوزه تلفن همراه با ۲۱ درصد، تلفن ثابت با ۱۰ درصد، خدمات پستی با ۲.۳۸ درصد و دفاتر پیشخوان با ۲.۶۹ درصد بیشترین مطالبه مردم بودند و درخصوص اپراتورها نیز با ۳۵ درصد مربوط به مخابرات منطقه، ۱۸ درصد مربوط به همراه اول، ۱۲ درصد مربوط به ایرانسل، ۴ درصد مربوط به آسیاتک، ۶ درصد مربوط به پارس آنلاین، ۱۱ درصد مربوط به های‌وب، ۲ درصد مربوط به رایتل و ۱۲ درصد مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

جلیلی‌نژاد گفت: در مورد اینترنت بیشترین شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات اینترنت، کیفیت سرویس ارائه شده و مشکلات مالی و تعرفه‌ای است.

وی افزود: در مورد تلفن همراه خدمات مالکیت، سیم کارت و عدم آنتن دهی بیشترین شکایات مردم را به خود اختصاص داده است که با توجه به شکایات ثبت شده از اپراتورهای ارتباطی موارد مطرح شده پیگیری و در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.