امروز : چهارشنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۲ - 24 جماد أول 1445
آمار جالب تماس مشترکان مخابرات آذربایجانغربی با ۱۱۸ !
به گزارش پایگاه خبری اورمیه، کریم صمیمیان رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه آذربایجان غربی با اشاره به تماس ماهانه ۶۵۰ هزار نفر با سامانه ۱۱۸ و ۸۰ هزار نفر با ۲۰۲۰ گفت: استاندارد زمان انتظار برای پاسخگویی مشتریان در سامانه ها، ۲۰ ثانیه است که بسته به اتفاقات روزانه و وضعیت شبکه این میزان افزایش یا کاهش میابد، برای مثال گاها اختلالات جهانی برخی از شبکه های اجتماعی موبایلی یا اختلالات سراسری اینرتنت ترافیک تماس ها و زمان انتظار را بالا میبرد، یا برای مثال در قطعی های سراسری اخیر، بسیاری از مشتریان بدون اطلاع از دلایل قطعی، فورا با سامانه ۲۰۲۰ تماس میگرفتند.
رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات آذربایجان غربی چهار عامل ارائه اطلاعات، درخواست نام کاربری و رمز عبور، درخواست شارژ و خاموشی چراغ ADSL را مهم ترین دلیل تماس مشتریان با سامانه ۲۰۲۰ عنوان کرد.
صمیمان گفت: میزان تماس های مزاحم به سامانه ۱۱۸ در استان تقریبا به صفر رسیده است.
118 , ADSL , آذربایجانغربی , اینترنت , اینترنت پرسرعت , تلفن ثابت , مخابرات , مشترکان مخابرات
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.